15 mai 2013

085.Strejnic ,11 mai 2013 : misiune de lupta comuna Suntem Romania ! - Resboiu.ro ,episodul 2

   Ei, oameni buni , am promis si acum ma tin de cuvant .
   Voi mai pune ceva poze cu aeroplane si pilotzei ulterior,dupa care va vom oferi un bonus extra : foto cu detalii si motoare de avioane, dar azi va fi ...SURPRIZA DE SURPRIZA : filmul meetingului in 2 variante: a noastra si a Resboiu.ro !
   Din nefericire al nostru nu este iubit de youtube si nu am putut sa-l ridicam la o rezolutie mai buna, dar imediat cum va fi posibil acest lucru, il inlocuim cu o calitate corespunzatoare.
   Tinand cont de astea, dati pagina sa va distrati.

                         - nemotoujours -



    Inainte de toate vreau sa va spun ca participantii demonstranti de la aceasta editie s-au dat mai frumos ca oricand, efectiv ne-au incantat cu nebuniile lor si indemanarea mult perfectionata.
    Au depasit asteptarile si nu este doar parerea mea.

    Andrei Sarbu,George Rotaru, Dan Stefanescu,Dan Conderman si ceilalti - fara suparare, acestia mi-au venit acum in minte si de aceea i-am trecut, nu am timp sa mai scotocesc prin paginile participantilor ca sa-i enumar aici si-mi cer scuze pentru asta - ei bine ma refer de fapt la toti care au evoluat - au fost mai vioi si mai jucausi ca de obicei, evoluand deosebit de elegant, alert ori pur si simplu spectaculos !
    Ce ma bucura si de aceasta data este efectul miraculos pe care-l au toti in fata publicului, mai ales copii ,care public nu este unul neavizat !
    Am remarcat cum acest public a devenit unul cunoscator, chiar profesionist, nu doar cascator de gura ca-i gratis si nu are oricum altceva de facut !Majoritatea discutau daca nu de modele si tipuri de avione sau figuri acrobatice, macar de " Da dom'le si la Banesti chiar a avut ceva probleme, dar s-a scos cu loopingul ala smecher si multi nu au sesizat ". Adica a fost un public plimbaret dupa astfel de evenimente si deja cu experienta !
    Deci BRAVO ! si publicului.

    Si foarte interesant: si la BIAS anul trecut , cu toata evolutia spectaculoasa a Turkish Stars si spectaculara a Frecce Tricolori , aplauzele si uralele frenetice au fost pentru romani, de la comandantul Boeingului TAROM, pana la pilotii militari ori civili, acrobati.
    Superb acest patriotism care este din ce in ce mai putin vazut !
    Dar sa mai spunem totusi un lucru : nu oricine vine la astfel de evenimente la care nu se aud manele si nu se etaleaza treninguri Adidas de plimbat prin mall si posete vIutoin ( o varianta ieftina a vuitton).

    Pai da.
    Hai sa mai si priviti,nu?
    Va rog sa aveti rabdarea sa urmariti evolutiile demonstrantilor, pentru ca ne-am chinuit nu gluma sa le filmam cu mijloacele noastre amatoricesti cat mai in lung si complet.

 


- nemotoujours -




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu