02 octombrie 2014

657.Noi si un cadou de ziua pompierilor: Ana-Maria si "Suntem Romania!" in vizita la I.S.U.Prahova.

.
.
     Stati asa, ca vine si povestea filmata a acelei zile oameni buni, inca se mai lucreaza la ea, dar eu m-am grabit sa va arat ce bine sta in sala de traditii a I.S.U.Prahova "Serban Cantacuzino"  macheta pe care noi am facut-o cadou ,o pompa manuala tractata hipo ,un model care noi credem ca a fost folosit de catre pompierii ploiesteni prin secolul XIX.

      Ei bine, daca eu nu am avut cum sa ajung fiind plecat prin lume, Ana-Maria ne-a reprezentat pe toti cei de la "Suntem Romania!" cat si blogul sau "O mana de cuvinte", publicatii care au fost si vor fi mereu langa pompieri, "eroii din umbra".
In schimb noi am primit iconite ,simbolul credintei in lupta pompierilor impotriva raului,vicisitudinilor naturii.

Multumim, LA MULTI ANI chiar daca mai intarziat si sa auzim numai de bine!
foto:I.S.U."Serban Cantacuzino",Prahova

DA PAGINA !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu