03 octombrie 2016

1091.Baza 90 rezista la vant ! (secondo tempo)

.
.

















.
Am promis ca o sa continuam povestile noastre despre baza 90.

Ei bine, unii dintre voi nu stiu ca in componenta "Suntem Romania!" exista si o trupa de "aspiranti" la titluil de membri, care sunt deosebit de activi in actiunile noastre, intre care Alessia (asa-i zic eu, caci asa imi place) este cea mai micuta, rasfatata noastra.

Aspirantii nostri care sunt elevi de liceu sau studenti, pe langa a cara mese ,corturi, scaune, pliante, etc sau sa faca asigurare de prim-ajutor, fotografii sau prezentari, mai si scriu.

Azi o sa cititi cele cateva cuvinte scrise de Alessia ,ca pareri despre experienta ei in primitoarea Baza 90 Otopeni:

"Cand am aflat ca primul meu zbor o sa fie cu Puma 96 eram asa de fericita, incat mi-am dorit ca timpul sa treaca mult mai repede."

DA PAGINA!


.
Cand am aflat ca primul meu zbor o sa fie cu Puma 96 eram asa de fericita, incat mi-am dorit ca timpul sa treaca mult mai repede. Iata ca orele au trecut, iar eu ma aflam in elicopter gata sa imi iau zborul.

Cum asteptam sa ne ridicam in aer nu puteam sa nu zambesc. Fericirea mea era atat de mare, incat nici nu am observat ca sunt in aer. Vazandu-ma acolo sus am scapat de emotii si m-am bucurat de peisajul vazut prin micul geam, gandindu-ma cum este sa calatoresti printre nori zilnic si sa faci acest lucru cu aceeasi pasiune pe care o aveai in prima zi.

Nici nu am apucat sa-mi pun gandurile in ordine, ca ceva mi-a atras atentia: toata lumea se ridica si parasea usor, usor, elicopterul. Neavand ce face a trebuit sa ii
.
urmez cu un mic regret ca nu am putut petrece mai mult timp aici.

*Alessia*


Multumim prieteni pentru bucuriile pe care le aduceti !


Foto:CrisAvia

Mai multe foto AICI


Prima parte AICI


.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu