23 mai 2018

1306."Noi"-spectacol in aer liber al teatrului "Masca" in parcul Herastrau,...

   Desi am mers filmand continuu aproape 2 ore odata cu artistii,dorind sa realizez o filmare neantrerupta pentru ca voi,lenesii din fata monitorului,sa aveti senzatia ca ati fost acolo,softul camerei mi-a impartit munca in doua,astfel incat am fost nevoit sa incarc din doua.
   Nu am editat, este cu toate greselile de filmare si cu poznele integrale ale actorilor,asa ca sper sa va distrati.
   Practic plecam cu cativa tarani, mai tineri sau mai maturi, din vatra satului lor, catre Alba Iulia, sa participam la Marea Unire.
   Pe drum acestia danseaza,fac glume cu spectatorii, invita pe toti cei intalniti ca sa mearga cu ei.
   "Noi" este o alegorie tipica "Masca",plina de fantezia actorilor care ,liberi de scenariu,improvizeaza pe ruptelea interactionand absolut minunat cu publicul, incantandu-l sa-i urmeze prin parc pret de aproape 2 ore.
    M-am distrat pe cinste si sper ca o sa va amuzti si voi pe masura.
    Nu uitati: este si partea a doua!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu