03 octombrie 2017

1244."Duios Gepardul trecea..." (povesti cu feline blindate), prima parte

     Si asta pentru ca al nostru coleg CrisAvia, inspirat de majestuozitatea prezentei acestei pisici imblanzite la exercitiul de fortare a unui curs de apa de la Bordusani din cadrul "Saber Guardian 2017" si-a adus aminte ca el are ceva de spus despre piesa prezenta acolo si despre surorile/fratii sai din Armia Romana!
     Si pentru ca eu...din motive redactionale majore si implicite...am uitat sa-i public povestea...
     Si deoarece am gasit aceasta superba foto in arhiva noastra, realizata de catre subsemnatul in ziua exercitiului in locatia specificata...
     In concluzie:de aceea si pentru ca, am hotarat ca astfel sa dam startul povestilor cu Geparzi!
     Nu va dau mai mult de trei foto peste cea de sus, cu promisiunea ca veti citi si vedea mai multe zilele acestea.
Avanpremiera povestii exercitiului de la Bordusani AICI !
     DA PAGINA!

Pisica blindata la panda (1)
Pisica blindata la panda (2)
Pisica  blindata satula dupa vanatoare,in retragere la barlog
Un om curajos,langa o pisica blindata satula (EU)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu